خبر فوری
پلیس گلستان، پنج‌ساعته آدم‌ربایان شهر گالیکش را به تور انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش گفت: یک گروه آدم‌ربایی با درایت و اشرافیت پلیس و همکاران ما در پلیس امنیت شهرستان، پنج ساعت پس از اقدام خود، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نیلکوه ؛ فریدون جهانتیغ پنجشنبه‌شب در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز گذشته (چهارشنبه دوم فروردین‌ماه) خانواده در این شهرستان خبر ربوده شدن دختر خود را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند.

وی بیان کرد: خانواده موردنظر در تماس خود اظهار کردند که فرزندشان ۱۸ ساله بوده و ساعاتی قبل برای کاری از منزل خارج‌شده اما تاکنون مراجعه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش همکاران ما در پلیس امنیت عمومی شهرستان و کارگاهان آگاهی کار اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در بررسی‌های انجام‌شده از دوربین‌های مداربسته همکاران ما متوجه شدند فرد مفقودشده سوار یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه سرنشین شده که راننده و سرنشینان پس از سوار کردن این فرد موردنظر از محل متواری شدند.

جهانتیغ افزود: با اشراف اطلاعاتی و ردیابی‌های انجام‌شده از پلاک خودروی موردنظر و تلفن همراه مالک خودرو مشخص شد آدم‌ربایان به یکی از شهرهای استان هم‌جوار متواری و در مکانی مخفی شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی و اعزام همکاران ما به شهرستان موردنظر در یک عملیات هدفمند پلیسی آدم‌ربایان در محل مخفیگاه خود، دستگیر و فرد موردنظر سالم تحویل خانواده خود شد.

وی تصریح کرد: آدم‌ربایان علت این اقدام خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی گالیکش یادآور شد: مدت‌زمان اعلام خانواده فرد ربوده‌شده تا زمان آزادی و رهاسازی وی، پنج ساعت به طول انجامید و ساعت یک بامداد روز پنجشنبه این عملیات پایان یافت.

انتهای پیام/

منبع خبر : ایرنا